fredag 30. oktober 2009

Noen bilder av Junior.......

I fjor stilte jeg som lagleder for det norske EM lure coursing laget, Svetlana Panova var lagleder for russerne hun hadde med seg sine 2 sletthårssalukier Bony og Nassim, jeg falt pladask ,da jeg fant hjemmesiden hennes og oppdaget at hun hadde tenkt til å parre de 2, føltes det som en once in a lifetime sjanse, Egil, min bedre halvdel, og mine 2 tenåringsbarn prøvde å holde igjen, men jeg fikk etterhvert i alle fall min bedre halvdel til sånn nesten å være med på tanken, jeg sendte en mailforespørsel og så var det bare å la ballen rulle, da valpene endelig ble født i april i år, og jeg ut fra bilder å beskrivelser skulle velge "min" valp valgte jeg den som liknet mest på Bony, det ble Junior. Junior fikk sin rabiesvaksine nå i sommer og sånn i midten av november vil blodprøven bli tatt, så jeg får ham tidligst hit til Norge i desember en eller annen gang. Under følger noen bilder :


Baqqam , en venninne av Svetlana`s datter og min Junior til høyre.
foto tatt av Svetlana Panova



De samme 3
foto tatt av Svetlana Panova

Junior og Svetlana


Står jeg bra nå eller.........
foto av Krylova Anastasia





1 kommentar:

  1. Åh så nyyydelig!!! :-) Gleder meg til å hilse på han :) S.

    SvarSlett