onsdag 21. oktober 2009

På leiting etter Rifèn

I kveld tok Egil og jeg jentene i bilen og dro til Melsomvik ved Tønsberg for å hjelpe Tone å finne Rifèn, Rifèn har vært på "ferie" hos Elisabeth og da hun kom hjem fra skolen i dag hadde han brutt seg ut av buret og stukket ut av et vindu, ingen visste jo eksakt hvor lenge han hadde vært borte og mørket senker seg ganske tidlig, vi ankom rundt kl. 19 og da var det mørkt, jeg tok med meg jentene og vandret av gårde mens jeg ropte og plystret men vi fant ham ikke, vi ga oss rundt halv 10. En time senere ringte Tone og fortalte at Rifèn var funnet han hadde kost seg hjemme hos en familie siden rundt klokka 3 i dag, jeg og jentene passerte det huset i alle fall et par ganger i løpet av kvelden, de hadde vært i kontakt med politiet, men politiet hadde ikke hørt om noen bortkommen hund, enda Tone hadde ringt de og lagt igjen tlf.nr. sitt, skjønner ikke hva vi har id.merking til om det ikke er for at det skal kunne brukes i tilfeller som dette. Er så deilig at han ble funnet , "lille" gutten til tante. Nå kan jeg legge meg med god samvittighet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar