fredag 30. oktober 2009

Gårsdagens tur med Nina og jentene

Svarttjern




Ja dette skulle jeg jo ha skrevet om i går, men etter å ha sett på Berlinmurens fall på NRK 2, sovnet jeg på sofaen, så det ble ingenting av. Jeg har i lengre tid mast på Nina om å være med på denne turen, og i går passet det for oss begge, Været var strålende men det hadde tydelig vært kaldt på natta, jeg hadde jo gått samme tur for bare 2 dager siden og da var det ikke is på Svarttjern, det var det nå, du kjente også at det var mye kaldere i lufta, det beit litt i ansiktet.

Vinterstemning


I det kalde klare høstværet finnes de vakreste kreasjoner



Sirah er litt skeptisk

Nina og jeg fant oss en plass i solhellinga hvor vi koste oss med medbrakte donuts, berlinerbolle og sjokolade, mmmmm kjempedeilig, og sola varmet faktisk,


Tara slapper av i lyngen
Der satt vi nå å slappet av en times tid mens jentene tok seg noen raid
Her følger noen flere bilder fra turen:

Nina,sjokoladen og "tiggerne"




Tinka snuser seg frem til godbitene jeg har i lomma




Zarifa speider....... men etter hva?




Fanta og Tara, dagens moderne kuer.....

Godt vi fikk tatt turen i går Nina for i dag er jo været i alle fall her nede i "gryta" (jeg bor 5moh )
bare grått, alltid hyggelig å gå på tur med venner dette må vi gjøre snart igjen , andre venner er også velkomne :D







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar