onsdag 2. desember 2009

Lenge siden sist..............



En av uteplassene, Spania-huset



Været her i Norge tok nesten knekken på meg så vi tok en ukes ferie i Spania, 25 grader (i skyggen) og sol det var kjempedeilig, jobben har eget hus der nede og det er nesten ingen som booker det vinterstid, jentene ble igjen hjemme hos Nina og Jan-Erik.



Inngangspartiet på Spania-huset



Mens vi var i Spania besøkte vi Lotta og Jack og hundene i Castalla

Knodden og Sara , søster`n til Zarifa




Sterling, pappa`n til Zarifa



Etter en uke i sol og varme satte vi nesa hjemover igjen, det var i det minste oppholdsvær når vi kom hjem , men morgenen etter våknet vi til plaskende regn...... igjen.




Lørdag som var samlet vi "caravanklanen", Nina og Jan-Erik, Sigbjørn og Odd og alle hundene og tok en tur på skauen, her i Krokstadelva. Oppholdsvær men noe overskyet, etter turen dro vi hjem og drakk kaffe og jeg hadde en tatt meg sammen og bakt sjokoladekake, det er det eneste jeg er sånn nogenlunde flink til å bake

De fleste av jentene samlet ved Svarttjern



Tinka på tur med Yaminah


For 2 dager siden kom kulda og snøen :) bedre en regn og tåke, så på mandag tok jeg med meg jentene på kveldstur på skauen, den samme turen vi hadde tatt 2 dager tidligere, men denne gangen var stien dekket av nysnø :) Flott nymåne og hodelykt gjorde så jeg fant veien.

Jentene koste seg med ferske rådyrspor men vi så ingen.


I dag fikk jeg beskjed om at blodprøven til Junior var godkjent, flybillett er bestillt så om litt over en uke møter jeg Svetlana i Helsinki for endelig få ham med meg hjem, gud som jeg gleder meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar