onsdag 11. november 2009

Slakk!!



En hel uke uten blogging,¨har jeg begynt å bli slakk ? Tjaaa........mulig, men egentlig ikke.



Nina og jeg møttes på Sølvfastøya stort sett hver dag i forrige uke, enten regnet det eller så snødde det. I helga har jeg vært på rasekonferanse i Sverige, møtt mange nye spennende salukimennesker. Mange gode temaer, problemet ble selvsagt tiden, vi kom liksom aldri ned i dypet, skummet kun overflaten, og det er jo dumt, en ide for senere er kanskje å ha færre temaer og innledere . Nå er vi halveis inn i ny uke og på mandag startet vi med "morsavenningskurs" særlig gjelder dette Zarifa, Til uka skal nemlig jentene være hos Nina og Jan-Erik og Zarifa er en smule avhengig...... av meg, sitter jeg i sofaen så ligger hun mer eller mindre oppå meg, går jeg på do så skal hun være med, ja uansett hvor jeg er så snubler jeg i det "lille" dyret, men det vanskeligste er å avvenne henne med å komme inn på soverommet og krype inn under dyna, men vi jobber med saken, vi har satt opp grind inn til soverommet meninga er at de ikke skal snike seg inn etter at vi har sovnet.
Sirah ca en uke etter at vi fikk henne

Zarifa i slutten av april 2007, se på de labbene



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar