onsdag 4. november 2009

Morgentrim.......

Skulle bare ta med de 2 vakre for en liten tissings på plenen sånn på morgenen,( pga at jeg er sykemeldt er morgenrutinen endret, ingen tur før på formiddagen) vi runder hushjørnet og hva annet ligger der enn en katt, Sirah`s bånd hadde jeg et godt grep på men Zarifa rykket til og forsvant etter katten. Så var det å få slept Sirah inn, hente godbiter og hundefløyta og følge etter Zarifa, jeg ropte og fløytet, men verken så eller hørte henne, ingen bjeffing, jeg kjente at panikken steg, inne på selve boligfeltet kjøres det forholdsvis pent, men vi er omringet av 2 forholdsvis store veier hvor morgentrafikken går tett, jeg begynte å se for meg de verste scenarier, etter å ha tatt runden rundt feltet, tuslet jeg slukøret hjem, og hvem andre en Zarifa satt pent ved siden av inngangsdøra og ventet på meg. Skal si jeg ble glad og lettet, over at hun hadde funnet veien hjem selv :)

1 kommentar:

  1. nåhmin..! og gudskjelov, så bra :) Biler er virkelig den verste bekjymringen. Bra det gikk fint! (og håper katta lever, hehe)

    SvarSlett