søndag 14. november 2010

Utstilling i Kongsberg.........................

Hadde bare med meg sletthårsligaen til utstillingen i kongsberg, Vi slapp ishallen i år, men mynderingen kunne med fordel ha vært noe større. Rui Oliveira dømte, en liten "sur" mann fra sør-Europa, Junior møtte Kamshin i unghundklassen, og ble nr. 2 , men det som opprørte meg var at når dommeren ba meg ta Junior frem og tilbake (eller som han sa ups and downs) stod han med ryggen til, jeg hørte hva han sa til skriveren og det var akkurat den linja som stod på kritikken, I går kveld satt jeg å irriterte meg over at jeg ikke stoppet min "ups and downs" og heller prikket dommeren på ryggen, for å gi beskjed om at vi faktisk var i bevegelse. Det var absolutt ingen hyggelig opplevelse, til gjengjeld sjekket han bevegelsene nøye på på Isis og Zarifa i bruksklassen, rødt på begge men ingen CK , og måten ringsekretæren uttalte det på føltes det også litt sånn B-preget, ingen CK i denne klassen med en ekkel uttalelse, mulig jeg er hårsår, men kan med 98% si at hun ikke hadde den fjerneste anelse om hvorfor mynder kunne gå i bruksklassen.
Ellers funka det dårlig med felles bur for Zarifa og Junior, Zarifa var skikkelig bitchy, men ellers begynne det å gå bedre for ham ute blant andre, den siste timen var han sliten og ble litt grumpy, men det gikk mye bedre enn forventa.
Neste stopp blir dogs 4 all , stiller ikke Junior der, men begge jentene. Sorry ingen bilder fotografen var hjemme og malte :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar